Inte konstigt eftersom Läkemedelsverket administreras av Läkemedelsindustriföreningen självt. Dvs en koprporativ ej självständig myndihet.
Läkemedelsverket är alltså ingen självständig myndighet!!!!
Är inte förvånad alls, blir allt mera konspiratorisk i stället, för allt hänger till slut ihop!
"Restsymtom", kallar våra infektionsläkare symtomen för, fastän det fortfarande är PÅGÅENDE infektioner,eller rättare sagt ej färdigbehandlade infektioner!!!
Detta var inte heller någon nyhet eftersom jag haft Borrelia i tio år nu, men den saken är klar att här i Sverige kan vi inte vänta på hjälp utan som DodeN skrev här under, så får man om man har råd packa väskan och ge sig iväg!
Nu har jag behandlats i ett halvår på MP och känner krafterna komma och skoven är bara korta.
Huvudvärken känner jag inte av alls.
Igår till exempel hyrde jag en bil och körde en sträcka på 30 mil för att träffa min familj samlad och med hade jag mat till arton personer och tårta som jag lagat helt själv. Trots detta, hade jag krafter att leka med 11 barnbarn. Åkte hem på kvällen samma dag och känner ingen trötthet trots detta i dag ändå.
Nu känner jag hur det kan kännas att börja planera mitt liv efter decennier av lidande!
Skall nu börja med Azitromax och då kan jag råka ut för skov igen, men det känns nu mycket meningsfullt att leva, när det märks att jag får ett minskat lidande.
Med den här serien av Antibiotikor som man får på MP, så kan de flesta infektioner bemästras, samtidigt som doserna är små och ofarliga!